Dacia Clan Dacia Clan Forum |
|
| Un joc interesant !!! | |
| | Autor | Mesaj |
---|
St_Ares Admin
Numarul mesajelor : 215 Data de inscriere : 18/12/2007
| Subiect: Un joc interesant !!! Sam Apr 19, 2008 11:27 am | |
| | |
| | | Zyraxes Moderator
Numarul mesajelor : 594 Varsta : 49 Localizare : Constanta Data de inscriere : 21/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Sam Apr 19, 2008 10:00 pm | |
| Mda...din pacate mai joc si eu la el dar doar de la munca,in nici un caz nu imi consum timpul liber cu asa ceva.genul asta de jocuri online au mai fost(ex.Utopia),jocuri care iti consuma o gramada de timp si devine plictisitor iar intr-un final (cam 6-12 luni)dispar si jukatorii si serverul..Prefer sa joc un RTS online decat asa ceva.Se pare ca a acaparat multa lume de pe void,e serveru cam gol,lol. | |
| | | traian
Numarul mesajelor : 107 Varsta : 55 Localizare : RM. VALCEA Data de inscriere : 22/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Dum Apr 20, 2008 9:40 am | |
| | |
| | | St_Ares Admin
Numarul mesajelor : 215 Data de inscriere : 18/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Dum Apr 20, 2008 8:25 pm | |
| M-am bagat si eu pe ogame.ro in universul 2... E simpaticut jocul dar.... deocamdata o iau ca pe o vizita pe cateva pagini in plus pe net. Am format o alianta acolo sa vedem ce iese | |
| | | traian
Numarul mesajelor : 107 Varsta : 55 Localizare : RM. VALCEA Data de inscriere : 22/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Joi Mai 22, 2008 8:26 am | |
| | |
| | | St_Ares Admin
Numarul mesajelor : 215 Data de inscriere : 18/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Mier Iun 11, 2008 1:24 am | |
| Legat de colonizari la jocul "ogame"
pozitia 1: medie: 64, 60% intre 48 si 80 campuri
pozitia 2: medie: 68, 60% intre 53 si 83 campuri
pozitia 3: medie: 73, 60% intre 54 si 82 campuri
pozitia 4: medie: 173, 60% intre 108 si 238 campuri
pozitia 5: medie: 167, 60% intre 95 si 239 campuri
pozitia 6: medie: 155, 60% intre 82 si 228 campuri
pozitia 7: medie: 144, 60% intre 116 si 173 campuri
pozitia 8: medie: 150, 60% intre 123 si 177 campuri
pozitia 9: medie: 159, 60% intre 129 si 188 campuri
pozitia 10: medie: 101, 60% intre 79 si 122 campuri
pozitia 11: medie: 98, 60% intre 81 si 116 campuri
pozitia 12: medie: 105, 60% intre 85 si 129 campuri
pozitia 13: medie: 110, 60% intre 60 si 160 campuri
pozitia 14: medie: 84, 60% intre 42 si 126 campuri
pozitia 15: medie: 101, 60% intre 54 si 149 campuri
Trebuie tinut minte ca valorile de mai sus reprezinta MEDIA, deci e posibil sa obtineti o planeta de 30 campuri pe slot 4. Nu va plangeti ca vi s-a intamplat asa ceva. Pur si simplu ati avut ghinion. Daca veti coloniza acelasi loc, e foarte improbabil sa primiti acelasi numar de campuri. De fiecare data cand se colonizeaza o planeta, sistemul recalculeaza numarul de campuri. Acum poate ati prins 30 campuri, dar daca o mai colonizati o data poate prindeti 300.
Daca esti nou in Ogame si te intrebi cum sa eviti ca flota ta sa fie reciclata, iar resursele furate, in timp ce dormi, atunci cel mai important lucru de invatat este conceptul de “Salvare a flotei”, „Fleetsave”, care te va ajuta sa iti tii flota intreaga atunci cand esti offline.
Pentru a invata sa iti salvezi flota corect, trebuie stiut ca atunci cand aceasta se afla in miscare (adica se deplaseaza, intr-o misiune) nu poate fi atacata. Deci, daca nu stationeaza pe o planeta, flota nu poate fi lovita.
Misiunile ce pot fi folosite pentru Fleetsave:
1. Misiunea de recoltare la un camp de ramasite: Pur si simplu se selecteaza de la flota Reciclatorul sau Reciclatoarele, impreuna cu restul flotei, (recomandat este sa incarci si toate resursele de pe planeta) si se trimit la un camp de ramasite cat timp esti offline. Pentru cei care nu folosesc FoxGame si nu vad ora la care se va intoarce flota din misiune, se procedeaza astfel: se estimeaza timpul offline, de ex. 9 ore, se introduc coordonatele, se alege CR (camp de ramasite) si se selecteaza viteza astfel incat timpul afisat la Duratie (o parte) sa fie jumatate din timpul necesar, in cazul de fata 4:30h. Astfel, 4:30h drumul pana la campul de ramasite + 4:30h drumul inapoi = 9 ore – timpul offline.
2. Misiunea Desfasurare: Daca mai ai inca o planeta (de preferat, in apropiere) atunci iti poti trimite flota cu misiunea desfasurare de pe o planeta pe alta. Metoda aceasta este folositoare la inceputul universurilor, cand tehnologia pentru Reciclator nu a fost cercetata. Se selecteaza toata flota, se alege destinatia, se incarca toate resursele si se trimite cu desfasurare. De data aceasta, timpul afisat la Duratie (o parte) va fi egal cu timpul offline.
3. Atac: Se gaseste un inactiv si se trimit navele impreuna cu resursele, cu misiunea de atac, catre inactivul respectiv. Astfel, flota si resursele vor fi in siguranta, si vor aduce si niste resurse in plus. Daca, in urma atacului, se va creea un camp de ramasite, atunci Reciclatoarele vor fi trimise si ele, separat, ca sa recolteze ramasitele (se va scana inactivul, se va simula lupta si Reciclatoarele vor se vor trimite din timp). Recomandat este ca flota de atac sa fie trimisa separat, iar restul de flota, impreuna cu Reciclatoarele si resursele, separat. In cazul in care atacul se termina prost, nu se va pierde si restul flotei impreuna cu cea de atac. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus. Atacul se va da DOAR la inactivi, pentru ca un jucator activ va avea o timp suficient sa organizeze un „ninja”. (Pe scurt, ninja – un atac neprevazut care iti va distruge flota).
4. Misiunea Transport: Se selecteaza navele, destinatia, se incarca resursele si se trimite. Atentie, resursele transportate, vor ramane la destinatie, vulnerabile in fata unui atac, iar navele se vor intoarce de unde au plecat. NU faceti transport catre planetele adversarilor, pentru ca pot calcula usor cand se va intoarce flota si va vor ataca la 2-3 secunde dupa ce flota a aterizat. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus.
5. Spionaj: La fel ca la Atac, doar ca in flota se va include cel putin o proba si se va alege misiunea Spionaj. Avantajul este ca puteti face fleetsave si la un inactiv plin de aparare. Alegeti doar inactivi FARA flota, deoarece exista sansa de a va intercepta flota in Spionaj si atunci apararea va incepe sa traga. Spionati DOAR inactivi. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus.
Metodele descrise mai sus sunt folositoare, in special, in prima parte a jocului. Pe masura ce universul „imbatraneste”, isi vor face aparitia si Lunile. Cu ajutorul Phalanx-ului (constructie posibila doar pe Luna), un jucator poate vedea de unde pana unde se deplaseaza o flota si timpul de zbor. De ex., va putea vedea flota Y care se intoarce dintr-o misiune de atac la o anumita ora si atunci va ataca la cateva secunde dupa ce flota Y a ajuns inapoi.
Phalanx-urile au si ele o anumita raza de actiune, in functie de nivelul construit, si anume nivelul^2 -1. Adica, un phalanx de nivel 5 va „vedea” 5^2-1 = 5*5-1 = 24 de sisteme in stanga si 24 de sisteme in dreapta. Deci, nu va speriati de lunile aflate la 200 de sisteme departare, dar inainte sa faceti fleetsave, aruncati un ochi in jur si scanati eventualele luni pentru a vedea ce nivel de phalanx este construit.
Doua metode de a face fleetsave si a scapa de Phalanx 1. Folosind Luna proprie. Phalanx-ul detecteaza doar flotele trimise de la sau catre o planeta. Deci flota trimisa de pe o Luna catre o alta Luna sau de pe o Luna catre un Camp de ramasite este invizibila pentru Phalanx.
Cu toate astea, flotele trimise de pe Luna catre un Camp de ramasite pot fi detectate. Un jucator, stiind aproximativ momentul la care a plecat flota spre Campul de ramasite, sta si observa cand dispare campul de ramasite. Stiind cand a plecat flota si cand a ajuns la ramasite, poate calcula destul de usor cand se va intoarce flota. Pentru a evita si acest pericol, trimiteti cu 20-30 de secunde inainte de flota principala cateva Reciclatoare. Astfel, jucatorul respectiv va calcula timpul de intoarcere al celor cateva Reciclatoare trimise si, cel mai probabil, le va distruge, dar flota principala va fi in siguranta. De asemenea, nu faceti fleetsave exact la aceleasi ore in fiecare zi si nici la acelasi Camp de ramasite.
2. Misiunea Desfasurare Retrasa: Atunci cand aveti o flota cu misiunea Desfasurare si o retrageti, nu se va mai vedea pe Phalanx. Una dintre cele mai folosite metode de fleetsave este trimiterea flotei intr-o misiune lunga de Desfasurare si rechemarea ei la jumatatea dinstantei. In acest fel, flota va disparea de pe Phalanx si se va si intoarce de unde a plecat. Un inconvenient ar fi consumul crescut de deuteriu, direct proportional cu distanta si cu marimea flotei. Daca pe planeta aveti o aparare bunicica, flota se poate imparti in gupuri mai mici si trimite separat, astfel incat un un atac impotriva unui numar mic de nave plus o aparare buna sa fie neprofitabil pentru atacator.
Cateva aspecte legate de fleetsave: 1. RIP-urile sunt excelente pentru fleetsave. Merg foarte incet si consuma putin deuteriu. Astfel, viteza cu care se va deplasa intrega flota se va micsora, avand posibilitatea de a face fleetsave pentru un timp indelungat, consumand putin deuteriu. Cel mai „ieftin” fleetsave este trimiterea flotei, inclusiv RIP, de pe Luna la Campul de ramasite propriu, de la aceleasi coordonate. 2. Unii jucatori nu fac fleetsave niciodata. Asta pentru ca flota impreuna cu apararea lor le permit sa doarma fara griji stiind ca nu pot fi loviti profitabil. Insa, in universurile ACS, aproape orice flota si/sau aparare poate fi distrusa prin participarea mai multor jucatori la atac. Asadar, fleetsave-ul este obligatoriu pentru toti jucatorii. 3. Jucatorii cu experienta pot lovi alti jucatori invatandu-le timpii cand acestia sunt online si calculand cand fac fleetsave. Astfel, pot calcula timpul de intoarcere al flotei fara ajutorul unui Phalanx. Pentru a evita, nu faceti fleetsave la fel in fiecare zi (aceleasi ore, aceeasi destinatie) sau impartiti flota in flote mai mici. 4. Este recomandat sa lasati cateva transportoare, reciclatoare, probe pe planete. Nu se stie niciodata ce se va intampla. Poti sa mai salvezi cateva resurse in cazul unui atac sau, in cel mai rau caz, sa aduni ramasitele de la propria flota.
Un alt jucator intotdeauna va ataca daca poate scoate profit. Asa ca atunci cand nu esti online, salveaza flota si resursele si tine-le in aer. Vei avea pierderi minime si vei putea progresa mult mai usor. Daca alianta ta se afla in razboi, atunci vei fi atacat nu numai pentru profit, ci si pentru a-ti cauza pierderi cat mai mari.
Recapitulare: 1. Cea mai sigura metode de fleetsave este Desfasurare intre doua Luni. 2. Daca nu ai Luna, foloseste Misiunea Desfasurare Retrasa. | |
| | | Zyraxes Moderator
Numarul mesajelor : 594 Varsta : 49 Localizare : Constanta Data de inscriere : 21/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Mier Iun 11, 2008 10:00 am | |
| cam multa bataie de cap,dupa ce ca jocul merge cand tu dormi,trebuie sa stai ingrijorat si in somn,sa nu cumva sa ramai fara flota.lol. ) | |
| | | LOT Moderator
Numarul mesajelor : 888 Varsta : 63 Localizare : CONSTANTA TOMIS NORD Data de inscriere : 20/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Joi Iun 12, 2008 11:52 am | |
| baietiiii !!!!!!!!!!! nu stiu cum sa spun - poate sunt eu taun - lol - fac nota discordanta - lol nu vreu sa ma intelegeti gresit - dar totusi suntem aici ptr freelancer stiu ca va prins joculetul ala - dar e cam nasol sa stai pe TS si sa asculti comentariile din alt joc - ptr cei care nul joaca este cam aiurea eu fiind in minoritate , he he he , - nu am ce face | |
| | | Godzilla
Numarul mesajelor : 431 Varsta : 55 Localizare : Arad Data de inscriere : 07/01/2008
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Joi Iun 12, 2008 1:13 pm | |
| | |
| | | St_Ares Admin
Numarul mesajelor : 215 Data de inscriere : 18/12/2007
| | | | Zyraxes Moderator
Numarul mesajelor : 594 Varsta : 49 Localizare : Constanta Data de inscriere : 21/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Joi Iun 12, 2008 11:00 pm | |
| in primul rand genul asta de "jokuri" de fapt nu sunt jocuri.Sunt niste pure probleme de logica simpla(daca intr-adevar vreti jokuri de logica si strategie, sunt destule si la care nu trebuie sa te scoli pe la 2 noaptea sa vezi daca iti ataca cineva flota) La aceste "jocuri" gen Utopia,Ogame etc are avantaj cel ce pierde mai mult vremea pe acel site,cel ce acceseaza de mai multe ori situl..Asta este si interesul celor care gazduiesc aceste situri,ei castigand bani frumosi pentru ca noi ne batem capul cu asa zisele jokuri si accesam de 100 ori pe zi acele situri. Am pierdut si eu multa vreme cu astfel de situri(hai sa zicem jocuri).Vreme pierduta degeaba pentru ca nu am simtit nici adrenalina,nici relaxare,nici distractie nici nimic. Hehe,mai era si acel "joc" unde te drogai pana ce te intoxicai,iar apoi accesai de 20 de ori situl sa vezi daca a avut efect dezintoxicarea,daca ai mai produs ceva bani cat timp nu ai fost pe site...etc.Jocul a avut succes extraoridinar cateva luni dupa care a murit instantaneu,pentru ca intr-un final realizai ca nu are inceput,nu are sfarsit,nu are scop,nu are adrenalina...ca de fapt tu nu joci,doar ai impresia ca joci... | |
| | | Duras
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 51 Localizare : Pe malul Dunarii Data de inscriere : 21/12/2007
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Vin Iun 13, 2008 12:20 am | |
| am incercat si eu genul asta de jocuri eu m-am lecuit de ele...de fapt m-am scarbit, scuzati-mi expresia cam dura dar poate sa le incerce oricine, cred ca e chestiune de timp doar ca fiecare sa simta la fel la un moment dat | |
| | | Draco
Numarul mesajelor : 186 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/02/2008
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! Mar Iul 01, 2008 4:47 pm | |
| Este important sa intelegi, inainte sa incepem, ca configuratia flotei tale, pentru a avea success, trebuie sa evolueze constant odata cu universul in care joci, cu jucatorii de acolo, cu stilul tau de a juca si , desigur, cu tinta pe care vrei sa o ataci.
De asemenea, inainte sa incepem, este esential ca tu sa pricepi ce este Focul Rapid, apararea, si cum sa folosesti simulatoarele de batalii. Este iarasi important sa intelegi ca voi folosi numere intregi.Intelegerea conceptului de fooder, si puterea fiecarei nave in parte te va ajuta sa intelegi acest ghid mult mai bine.
------------------------------------------------- Am lasat la o parte Vanatorul mare(HF), mai tot timpul nu prea dau randament, facand exceptie perioada de inceput a jocului si perioada cand universul devine batran, si daca nu sti cum sa le folosesti cand universul e batran…ai ramas un incepator.
De asemenea am lasat la o parte probele de spionaj, pentru ca ele nu sunt asa eficiente ca si Vanatorul mic(LF), la fel si Transpotorul mic(SC)
-----------------------------------------------
Tipuri de nave de atac: (vom folosi prescurtarile in continuare)
Vanator mic - LF Crucisator - CS Nava de razboi - BS Distrugator - DS
Si tipuri de nave de ‘suport’:
Reciclator- RC Transportoare mici/mari - SC/LC
Vei afla ca navele se vor grupa impreuna pentru a forma o structura de suport/atac, totusi, este important sa sti ca daca flota ta este bine echilibrata, nu inseamna ca este invincibila.
--------------------------
LF formeaza structura de baza pentru fodder-ul tau, ele sunt o mare forta in numar mare. Jucatori foarte buni au demonstrate puterea lor uimitoare in numar mare, impotriva flotelor mari de BS
Ratia cea mai folosita pentru LF este de 10 LF la 1 BS Asta inseamna ca daca ai 1000 de BS ar trebui sa ai 10.000 LF ca sa iti acoperi spatele.
Asta merge foarte bine, si va produce in aproape orice caz o flota foarte puternica.
Oricum, o flota compusa numai din LF si BS are slabiciuni severe. In special impotriva unei flota mai numeroase, sau impotriva flotelor bazate pe Foc Rapid
Eu cred ca 15LF:1BS este o ratie mult mai efectiva, care desi mai greu de mentinut, te va ajuta mai tarziu in joc cand altii au flote mari de crucisatoare.De stiut: Fodder-ul este pentru a iti micsora pierderile de nave de baza(BS/DS), daca cineva vine cu o flota de crucisatoare si iti distruge fodder-ul, pierderile tale vor fi uriase, si ale lui pot fi la fel,totusi.. vei afla ca el poate face profit din distrugerea Vanatorilor tai(LF).
Crucisatoarele sunt navele esentiale pentru distrus fodder, asta este singurul motiv pentru care eu le am. Am experimentat cu o combinatie de CR/DS, dar experimentul a esuat mizerabil, pentru ca LF sunt mult mai ieftine decat crucisatoarele. Oricum, o combinatie buna incercata si testata este de obicei 2CR: 1BS
Adaugarea DS nu este asa de importanta pana cand ajungi la perioada de mijloc/tarzie a jocului, cand vei avea resursele necesare sa te plimbi cu aceste nave mancatoare de deuterium. Sa zicem ca ai resursele necesare sa implementezi aceste nave in flota ta, iti sugerez sa adaugi 5 LF la flota ta pentru fiecare DS
---------------------------
Configuratia flotei arata cam asa acum:
20 LF ---- 2 CR ---- 1 BS ---- 1 DS
--------------------------- Adaugarea navelor de suport, sugerez sa ti numarul CR si al transportoarelor la acelasi nivel, asadar ratia ar fi 1LC:1 CR sau 5 SC : 1 CR.
Pentru reciclatoare(RC), sugerez 2 tactici, ori sa mentii numarul de RC astfel incat sa iti pozi recicla toata flota, sau sa ai ratia 2 RC : 1 BS. Amandoua ar trebui sa duca cam la acelasi rezultat.
--------------------------- Configuratia finala arata acu asa:
20 LF ---- 2 CR ---- 1 BS ---- 1 DS ---- 2 LC ---- 5 SC ----- 2 RC's
---------------------------
Cred ca asta este un exemplu perfect pentru cum ar trebui o flota sa fie compusa.
Alte combinatii intalnite mai des:
---------------------------
10 LF ---- 5 CR ---- 1 BS ---- 1 DS
---------------------------
50 LF ---- 1 CR ---- 1 BS ---- 1 DS
---------------------------
0 LF ---- 10 CR ---- 1 BS ---- 1 DS
---------------------------
Alte combinatii mai interesanta pe care le-am vazut:
---------------------------
1000 LF ---- 6 CR ---- 1 BS ---- 0 DS
---------------------------
O sa observi, pe parcursul jocului ca, cu cat este mai mare flota de fodder, cu atat victoria este mai usoara si mai putin dureroasa…totusi trebuie sa fi atent. Echilibrarea flotei este buna, dar ADAPTAREA flotei pentru fiecare tinta in parte este importanta.
La sfarsit nu conteaza daca construiesti 50.000 LF si 50 BS sau 800 DS si 6000 de CR , conteaza faptul ca tu sa iti adaptezi flota in functie de tinta pentru a face profit | |
| | | Draco
Numarul mesajelor : 186 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/02/2008
| Subiect: Cum sati salvezi flota si altele Mar Iul 01, 2008 4:51 pm | |
| Daca esti nou in Ogame si te intrebi cum sa eviti ca flota ta sa fie reciclata, iar resursele furate, in timp ce dormi, atunci cel mai important lucru de invatat este conceptul de “Salvare a flotei”, „Fleetsave”, care te va ajuta sa iti tii flota intreaga atunci cand esti offline. Pentru a invata sa iti salvezi flota corect, trebuie stiut ca atunci cand aceasta se afla in miscare (adica se deplaseaza, intr-o misiune) nu poate fi atacata. Deci, daca nu stationeaza pe o planeta, flota nu poate fi lovita. Misiunile ce pot fi folosite pentru Fleetsave: 1. Misiunea de recoltare la un camp de ramasite: Pur si simplu se selecteaza de la flota Reciclatorul sau Reciclatoarele, impreuna cu restul flotei, (recomandat este sa incarci si toate resursele de pe planeta) si se trimit la un camp de ramasite cat timp esti offline. Pentru cei care nu folosesc FoxGame si nu vad ora la care se va intoarce flota din misiune, se procedeaza astfel: se estimeaza timpul offline, de ex. 9 ore, se introduc coordonatele, se alege CR (camp de ramasite) si se selecteaza viteza astfel incat timpul afisat la Duratie (o parte) sa fie jumatate din timpul necesar, in cazul de fata 4:30h. Astfel, 4:30h drumul pana la campul de ramasite + 4:30h drumul inapoi = 9 ore – timpul offline. 2. Misiunea Desfasurare: Daca mai ai inca o planeta (de preferat, in apropiere) atunci iti poti trimite flota cu misiunea desfasurare de pe o planeta pe alta. Metoda aceasta este folositoare la inceputul universurilor, cand tehnologia pentru Reciclator nu a fost cercetata. Se selecteaza toata flota, se alege destinatia, se incarca toate resursele si se trimite cu desfasurare. De data aceasta, timpul afisat la Duratie (o parte) va fi egal cu timpul offline. 3. Atac: Se gaseste un inactiv si se trimit navele impreuna cu resursele, cu misiunea de atac, catre inactivul respectiv. Astfel, flota si resursele vor fi in siguranta, si vor aduce si niste resurse in plus. Daca, in urma atacului, se va creea un camp de ramasite, atunci Reciclatoarele vor fi trimise si ele, separat, ca sa recolteze ramasitele (se va scana inactivul, se va simula lupta si Reciclatoarele vor se vor trimite din timp). Recomandat este ca flota de atac sa fie trimisa separat, iar restul de flota, impreuna cu Reciclatoarele si resursele, separat. In cazul in care atacul se termina prost, nu se va pierde si restul flotei impreuna cu cea de atac. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus. Atacul se va da DOAR la inactivi, pentru ca un jucator activ va avea o timp suficient sa organizeze un „ninja”. (Pe scurt, ninja – un atac neprevazut care iti va distruge flota). 4. Misiunea Transport: Se selecteaza navele, destinatia, se incarca resursele si se trimite. Atentie, resursele transportate, vor ramane la destinatie, vulnerabile in fata unui atac, iar navele se vor intoarce de unde au plecat. NU faceti transport catre planetele adversarilor, pentru ca pot calcula usor cand se va intoarce flota si va vor ataca la 2-3 secunde dupa ce flota a aterizat. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus. 5. Spionaj: La fel ca la Atac, doar ca in flota se va include cel putin o proba si se va alege misiunea Spionaj. Avantajul este ca puteti face fleetsave si la un inactiv plin de aparare. Alegeti doar inactivi FARA flota, deoarece exista sansa de a va intercepta flota in Spionaj si atunci apararea va incepe sa traga. Spionati DOAR inactivi. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus. Metodele descrise mai sus sunt folositoare, in special, in prima parte a jocului. Pe masura ce universul „imbatraneste”, isi vor face aparitia si Lunile. Cu ajutorul Phalanx-ului (constructie posibila doar pe Luna), un jucator poate vedea de unde pana unde se deplaseaza o flota si timpul de zbor. De ex., va putea vedea flota Y care se intoarce dintr-o misiune de atac la o anumita ora si atunci va ataca la cateva secunde dupa ce flota Y a ajuns inapoi. Phalanx-urile au si ele o anumita raza de actiune, in functie de nivelul construit, si anume nivelul^2 -1. Adica, un phalanx de nivel 5 va „vedea” 5^2-1 = 5*5-1 = 24 de sisteme in stanga si 24 de sisteme in dreapta. Deci, nu va speriati de lunile aflate la 200 de sisteme departare, dar inainte sa faceti fleetsave, aruncati un ochi in jur si scanati eventualele luni pentru a vedea ce nivel de phalanx este construit. Doua metode de a face fleetsave si a scapa de Phalanx 1. Folosind Luna proprie. Phalanx-ul detecteaza doar flotele trimise de la sau catre o planeta. Deci flota trimisa de pe o Luna catre o alta Luna sau de pe o Luna catre un Camp de ramasite este invizibila pentru Phalanx. Cu toate astea, flotele trimise de pe Luna catre un Camp de ramasite pot fi detectate. Un jucator, stiind aproximativ momentul la care a plecat flota spre Campul de ramasite, sta si observa cand dispare campul de ramasite. Stiind cand a plecat flota si cand a ajuns la ramasite, poate calcula destul de usor cand se va intoarce flota. Pentru a evita si acest pericol, trimiteti cu 20-30 de secunde inainte de flota principala cateva Reciclatoare. Astfel, jucatorul respectiv va calcula timpul de intoarcere al celor cateva Reciclatoare trimise si, cel mai probabil, le va distruge, dar flota principala va fi in siguranta. De asemenea, nu faceti fleetsave exact la aceleasi ore in fiecare zi si nici la acelasi Camp de ramasite. 2. Misiunea Desfasurare Retrasa: Atunci cand aveti o flota cu misiunea Desfasurare si o retrageti, nu se va mai vedea pe Phalanx. Una dintre cele mai folosite metode de fleetsave este trimiterea flotei intr-o misiune lunga de Desfasurare si rechemarea ei la jumatatea dinstantei. In acest fel, flota va disparea de pe Phalanx si se va si intoarce de unde a plecat. Un inconvenient ar fi consumul crescut de deuteriu, direct proportional cu distanta si cu marimea flotei. Daca pe planeta aveti o aparare bunicica, flota se poate imparti in gupuri mai mici si trimite separat, astfel incat un un atac impotriva unui numar mic de nave plus o aparare buna sa fie neprofitabil pentru atacator. Cateva aspecte legate de fleetsave: 1. RIP-urile sunt excelente pentru fleetsave. Merg foarte incet si consuma putin deuteriu. Astfel, viteza cu care se va deplasa intrega flota se va micsora, avand posibilitatea de a face fleetsave pentru un timp indelungat, consumand putin deuteriu. Cel mai „ieftin” fleetsave este trimiterea flotei, inclusiv RIP, de pe Luna la Campul de ramasite propriu, de la aceleasi coordonate. 2. Unii jucatori nu fac fleetsave niciodata. Asta pentru ca flota impreuna cu apararea lor le permit sa doarma fara griji stiind ca nu pot fi loviti profitabil. Insa, in universurile ACS, aproape orice flota si/sau aparare poate fi distrusa prin participarea mai multor jucatori la atac. Asadar, fleetsave-ul este obligatoriu pentru toti jucatorii. 3. Jucatorii cu experienta pot lovi alti jucatori invatandu-le timpii cand acestia sunt online si calculand cand fac fleetsave. Astfel, pot calcula timpul de intoarcere al flotei fara ajutorul unui Phalanx. Pentru a evita, nu faceti fleetsave la fel in fiecare zi (aceleasi ore, aceeasi destinatie) sau impartiti flota in flote mai mici. 4. Este recomandat sa lasati cateva transportoare, reciclatoare, probe pe planete. Nu se stie niciodata ce se va intampla. Poti sa mai salvezi cateva resurse in cazul unui atac sau, in cel mai rau caz, sa aduni ramasitele de la propria flota. Un alt jucator intotdeauna va ataca daca poate scoate profit. Asa ca atunci cand nu esti online, salveaza flota si resursele si tine-le in aer. Vei avea pierderi minime si vei putea progresa mult mai usor. Daca alianta ta se afla in razboi, atunci vei fi atacat nu numai pentru profit, ci si pentru a-ti cauza pierderi cat mai mari. Recapitulare: 1. Cea mai sigura metode de fleetsave este Desfasurare intre doua Luni. 2. Daca nu ai Luna, foloseste Misiunea Desfasurare Retrasa. 3. Intotdeauna, fa astfel incat flota sa se intoarca cand vei fi sigur online. Niciodata nu stii cand pierzi autobuzul sau ceasul nu mai suna. Sper sa va ajute cu ceva aceste mesaje | |
| | | Draco
Numarul mesajelor : 186 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/02/2008
| Subiect: pentru ce care vor luna Mar Iul 01, 2008 4:53 pm | |
| Trebuie sa fi atacat de 6206 aprox de vanatori usori ca sa ai sansa de 20% sa se foemeze o luna | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Un joc interesant !!! | |
| |
| | | | Un joc interesant !!! | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|