Dacia Clan
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Dacia Clan

Dacia Clan Forum

AcasaPortalGalerieCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

REPUTATIA CLANULUI

In jos 
+5
St_Ares
Duras
Zamolxis
Zyraxes
LOT
9 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
Godzilla

Godzilla

Numarul mesajelor : 431
Varsta : 54
Localizare : Arad
Data de inscriere : 07/01/2008

REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Iul 16, 2008 3:03 am

Domnilor,am noutatzi!
Dupa ce am zapacit catziva de la DKH an ultimul timp,pe care i-am lasat sa atace,m-a contactat Rambleu pe privat shi mi-a spus ca a instruit recrutzii de la DKH,cum ca Dacia este un clan cu luptatori buni shi corectzi shi sa tzina cont de noi, sa ne respecte.
I-am raspuns ca noi ne respectam inamicii!
Am primit salutari din partea lor. lol!
Sus In jos
Zyraxes
Zyraxes

Numarul mesajelor : 594
Varsta : 48
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 21/12/2007

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Iul 16, 2008 9:45 pm

bun asa,i-ai raspuns foarte bine,am vazut si eu ca majoritatea sunt civilizati si isi vad de lupte asa cum trebuie,fara sa se planga de una si de alta cum fac sindicatele.
Sus In jos
Godzilla

Godzilla

Numarul mesajelor : 431
Varsta : 54
Localizare : Arad
Data de inscriere : 07/01/2008

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Aug 06, 2008 12:55 am

Cine nu circula pe Void forum,datzi-va cu parerea!

Strail
Site Admin
Site Admin

New postPosted: Tue Aug 05, 2008 10:26 pm Post subject: Clan cleanup 2 Reply with quote Report Post
Yeah, I know you thought this had gone away Wink

Ok heres a draft of how I see it. I would like to know if you agree in principle to what I say.

Clans

When trying to “pigeon hole” clans to fit a philosophy, it seems to me that you must be able to embrace clans who have the right philosophy and ideals of the server and community regardless of their numbers. Therefore, player numbers (clan members) shouldn’t play a big role in deciding if a clan is treated differently. I think and believe that it’s a mindset and an ongoing enthusiasm that drives a clan to be more than a “casual” coming together of players.

In trying to make a guideline document I have taken one clan which I think fits each category and built the framework around that. I am now of the opinion that with the addition of clan bases, it is right to set out what I believe clans should achieve before time is wasted with mod development.

I’m therefore of the opinion that Professional clans should warrant a clan base, ships, etc. and that the other clans who are unable or unwilling to put the time into making (broadly speaking) the guidelines below, should not.

After a lot of thought, I also believe that the clans who are classed as “Professional” will help in passing their opinion on those “Aspiring Clans” to the Admins. Final decision will rest with me and I will take the view based on what I believe is best for the server. I will reiterate that the server will not be run by clans, however, I think that they can have some valuable input.

Any “Professional” or “Aspiring” clans who have players caught and banned for cheating – either in clan tags or not, will risk losing their status. Casual clans will not be accepted as “Aspiring”. It is the clans responsibility in their hiring, training and mentoring to ensure they do not have cheaters.

There are two clan groups

1. Serious Clan
2. Casual Clan

Serious Clan

This can best be described as a group of players who agree to and abide by a structured code of conduct within the clan. A serious clan can be further broken down to Professional and Aspiring.

Professional Clan

Has a clan leader, have clan hierarchy, structure and chain of command published, has ongoing diplomacy discussions with other clans and publishes the clan diplomacy. Clan has a background/history. Clan members are all well vetted before being tagged or have probation periods. Clan has an active involvement with the server website and participates regularly on the server forums. Clan is able to deliver either Role Play posts and/or regular news items to the void regarding their clan. Clan undertakes operations on server as a clan. Clan has its own web/forum/site. Clan supports and participates in (and/or) RP, Events, Clan Wars and other structured game play on the server. Has a minimum of 100 hours combined of play time on the server with the clan members. Clan conducts itself in a manner that enhances the game play, enjoyment and fun for other players in their actions as a clan. Is recognised by other Professional Clans as being equally committed to the success of the community and server. Actively bans players from the clan who are cheaters.

Aspiring Clan

Has a clan leader, have clan hierarchy, structure and chain of command published, has ongoing diplomacy discussions with other clans and publishes the clan diplomacy. Clan has a background/history. Clan members are all well vetted before being tagged or have probation periods. Clan has an active involvement with the server website and participates regularly on the server forums. Clan is able to deliver either Role Play posts and/or regular news items to the void regarding their clan. Clan undertakes operations on server as a clan. Clan supports and participates in (and/or) RP, Events, Clan Wars and other structured game play on the server. Has a minimum of 5 players. Has a goal to become a professional clan on the server. Actively bans players from the clan who are cheaters.

Casual Clan

This is a group of players who have decided to play together under the same tag. This clan has no real structure or does not include the minimum for an aspiring clan. A casual clan is for all intents and purpose either a start up with no real binding or reason; or a first step for players who are thinking about trying to get a clan going on the server. A casual clan does not need to be recognised by Aspiring or Professional clans. Casual clans enable the members to play together with no need for any of the requirements of the above, and therefore does not benefit from anything from the server.

Server Admin - The Void Server
Sus In jos
ibericandy

ibericandy

Numarul mesajelor : 92
Varsta : 32
Localizare : far, far away
Data de inscriere : 03/06/2008

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Aug 06, 2008 1:47 am

cred ca pe noi ne-ar cam baga la profesional study
Sus In jos
LOT
LOT

Numarul mesajelor : 888
Varsta : 63
Localizare : CONSTANTA TOMIS NORD
Data de inscriere : 20/12/2007

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Aug 06, 2008 8:55 am

lol , acelasi lucru l-am postat si eu , he he he
mai bine de doua ori decat deloc
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeVin Aug 22, 2008 6:02 pm

baieti ,
cine a urmarit forumul de pe void la sectiunea RPuri
se vrea o ofensiva impotriva clanurilor navy care se opun transportului de cardamina in Alpha
baietii rai incep sa-si umfle muschii
he he he - sa-i scarmanam putin Twisted Evil
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMar Noi 18, 2008 7:05 pm

uitati ce zice Strail :

This applies to the clans who have bases in the current mod, other clans are not part of this stage. There will be other posts in the future about aspiring clans/bases etc etc, not listed below.

As your saved game doesnt have the clans in their reps, I need to set up a template for each clan so that the reps for all clans are included AND the factions, so this might be a bit of work for you. In essence I need to apply a rep for all existing clans and factions for your clan char.

Problem #1 - this will reset all your clan tagged character reps to the agreed clan template you provide

Positive Point #1 - Clans will now truly reflect in their rep list for each player, this can currenlty be affected by blowing up/attacking of the clan base you want to attack. CURRENTLY, YOU CANNOT GET GREEN WITH A CLAN, UNLESS YOUR TEMPLATE IS GREEN WITH A CLAN.

The easiest way around this problem is to find a faction your clan is similar to and use that as the basis for the npc factions, then add the remaining clans rep as you see it.

So as an example, we might have a navy clan (LOL), they might say our factions aligned with liberty navy, and here are our standings with the other clans, then list them. If you dont do it this way, you must list every faction and what your rep is with that faction. Valid use for clan reps (to keep it easy) full red, half red, neutral, half green, full green.

So, once you have done this, then PM me with your list and I will start to set the templates for the clan members. If your not sure of a clan, I will set them to hostile to save time. Clans not responding from the list below, will just get deleted in next mod version.

NOTE. Im not bothered if the clan has restarted, dead or gone away. If they respond to this thread, then they can get their clan back on track.So, heres the last chance your going to get.

AoF
BBB
ORION
SEF
SWAT
ESF
ECLIPSE
BBD
SYNDICATE
n*o
TERCIO
SAINT
TNG
NS
NETSPHERE
RAPTORS
BLKLGN
TRIAD
EUCLAN
SHADOWS
RHAPSODY
KNIGHT
FALLEN
4S SQUAD
DACIA
REAVER

Forgot to add, other clans green to you will still not be able to land at your base, once the template is assigned to your clan - unless you expressly want another clan to land at your base and buy gear ships etc. This would be a bad move for those clans who have there own ships specific for the clan.

parerile voastre.......
Sus In jos
Robi

Numarul mesajelor : 154
Varsta : 57
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 20/05/2008

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMar Noi 18, 2008 7:17 pm

.....ok , ce va fii !!

dar totus poate cineva sa traduca ? hehehehe!!

imi pare rau dar nu prea inteleg engleza !!!

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

cred ca nu sunt singuru care nu intelege , situatia!!
Sus In jos
Duras

Duras

Numarul mesajelor : 319
Varsta : 50
Localizare : Pe malul Dunarii

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMar Noi 18, 2008 9:56 pm

Valeu.... nu-i chiar rea idea, dar ne da peste cap reputatiile cu toti din lista, dar numai la caracterele de clan.

Pai nu prea e chestie de parere ci sunt lucruri certe. Reputatiile pe care le stabilim cu cei din lista de mai sus nu pot fi modificate asa ca ce vom trimite lui Strail e definitiv.

Suntem clan navy.....vom fi full verde cu toate politiile de sistem si armatele acestora plus aliatii lor si rosii cu dusmanii lor. Asta in ce priveste NPC-i. Apoi fiecare-si modifica reputatiile cum doreste. Cealalta varianta e sa faci o lista completa cu toate fractiunile din joc si sa spui pt fiecare ce RP vrei. E o munca destul de serioasa. Daca ai timp asta e solutia ideala, dar e buna si cealalta, nu cred ca va obiecta cineva.

In ce priveste clanurile suntem full verde cu aliatii, juma de verde cu cei care au acelasi RP sau sunt de partea legii, neutrii cu cei .... cu care nu prea avem treaba ori am putea avea orice treaba Twisted Evil , juma de rosu nu prea vad cu cine si full rosu cu cei cu care ne cotonogim oricum de ne vedem (X, R, Reavers, BL, BBD, Sindicat, 666, Saint.... etc). Cand vreunuri din clanurile astea apare pe radar va fii atat de rosu ca un ferarii si e semn ca tre sa bagi cartus pe teava.

Asta inseamna un RP mai agresiv desigur, dar pe mine nu ma deranjeaza ... daca suntem in char de Dacia atunci ne batem ... simplu. Cine vrea sa se relaxeze sa schimbe charu, se ascunde in alt colt de Sirius sau sa joace Familia Simpson.
Sus In jos
Zyraxes
Zyraxes

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Noi 19, 2008 12:23 am

Asta este o treaba super.I-am trimis PM lui Strail.Pentru npc-uri am ales ca reputatie Zoners,asa vom fi neutrii cu 99% din npc-uri.Oricum,reputatia cu npc-urile se poate modifica ca si pana acum,facand misiuni,cumparand reputatie,omorand npc etc.In felul asta,plecand neutrii cu toti,fiecare isi poate alege cum vrea sa fie cu npc-urile.Bineinteles,va trebui sa omoram niste orderi sa ne refacem neutrii cu nomazii(dupa ce ne facem verzi cu robotii si maimutele).

Name: [Dacia]
Type : Navy

1.NPC reputation-Zoners faction

2.Clan reputations:

FULL GREEN
4S_Squad

Half Green
N*O
Orion
ORDER
NS
SEF
KNIGHT
RAPTORS

Neutral
RAF
AOF
BBB
TERCIO
SWAT
TNG
RHAPSODY
PR
FITHER
YMER
NRE

HALF RED
NETSPHERE
DKH
FALLEN
SHADOWS
TRIAD
EU

FULL RED

BLACK LEGION
SYNDICATE
BBD
SAINT
REAVERS
DC
ECLIPSE

ABLE TO DOCK ON OUR BASE: 4S-SQUAD

Thank you.
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Noi 19, 2008 9:36 am

este ok, Zyra
tinand cont ca suntem clan navy - si ne aflam cam departe de sistemele centrale
unde stau deobicei factiunile navy - cred ca este o alegere bn - zoners
dar asta ridica si un semn de intrebare
daca in viitor Strail v-a face bazele distructibile - baza Dacia fiind in inima sistemului nomad
, oare nu o sa ne trezim ca va trebui sa facem plantoane ca sa tinem baza operativa ?
fiinca nomazii o sa traga tot timpul in ea
cred ca ar trebui luata o masura de siguranta in privinta bazei
in cazul cand ar intra si ea sub incidenta reputatiei
Sus In jos
Duras

Duras

Numarul mesajelor : 319
Varsta : 50
Localizare : Pe malul Dunarii

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Noi 19, 2008 9:29 pm

Solutia aleasa de tine Zyra e f. buna.

In ce priveste baza, cum am mai spus singura problema din partea mea ar fi ca noi am cerut o locatie intr-un sistem luminos si echilibrat ca nr de NPC-i, dar dupa schimbarea de mod ne-am trezit in bezna si cu atatea zburatoare ca nu faci 5 km fara sa dai de o trupa si asta e f rau din pdv al lagului.

Nici macar un pvp decent nu mai poti face, ce sa mai vorbim de un razboi sau de apararea bazei daca va fi cazul. Deci asa privind lucrurile n-ar fi rea o relocare. Da parca poti stii ce aduc cele doua updateuri la mod pe care le planuieste Strail?
Mie personal mi-ar placea un sistem mai linistit ca si trafic, da asta-s eu.
Daca te-ai gandit la ceva concret Mircea, spune cu voce tare. Laughing
Sus In jos
Zyraxes
Zyraxes

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeMier Noi 19, 2008 10:45 pm

Ar fi o tampenie ca bazele sa fie destructibile in fata npc-urilor.ramane o problema deskisa.Din celalalt punct de vedere,am vorbit si cu Liman de la 4S sa ne dam reciproc acordul sa docam la bazele noastre.Astfel ei pot doca la baza Dacia iar noi vom putea doca la baza 4S pentru "schimb de experienta si pentru a ne putea ajuta sa ne aparam bazele impotriva atacurilor care vor urma cu siguranta,atunci cand bazele vor fi destructibile...hehe,distractia va fi ceva mai mare atunci...
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Noi 20, 2008 4:57 am

Ady ,
nu poti stii ce aduce urmatoarele etape ale modului
odata Nomad 1 era un sistem foarte cautat - se faceau misiuni bune acolo - banoase
si de asta era foarte aglomerat in jucatori
momentan a devenit doar un sistem de tranzit spre U2
sunt cerinte ca sa se revina la stilul de misiuni in care puteai sa faci bani de pe
echipamentele luate din misiuni
iar echipamentele nomazilor sunt unele din cele mai scumpe
daca se revine la stilul de misiuni din modurile vechi - va fii un sistem populat
iar noi vom fii in prima linie
cat despre NPC - cred eu ca ptr noi ei prezinta un avantaj
noi fiind de-ai casei si cel putin neutri cu nomazii - va afecta mai mult pe adversarii nostri
mai ales ca bazele nu vor fii dockabile ptr inamici
iar baza dacia este la ceva distanta de celelalte baze din nomad 1
parerea mea este ca are o asezare strategica acolo
sa nu uitam ca la vremea respectiva - a cam fost inghesuiala cine sa-si puna bazele in nomad 1
fiinca era un sistem cautat
deocamdata asteptam sa vedem ce va fii
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeDum Noi 23, 2008 6:33 pm

azi pe la ora 17.00 am fost contactat de Strail in joc ptr al ajuta sa schimbe reputatia clanului
he he he - treaba s-a facut
la mine tabloul cu reputatia a fost schimbat total
cred ca si la baietii care erau in joc la momentul respectiv
nu am avut timp sa iau legatura cu ei fiinca plec la munca - dar cred ca este ok
ramane sa mai controlati si voi diseara - si sa va puneti bn cu nomazii
ptr cei care au mai multe caractere - doar la unul va fi schimbata reputatia
ptr restul caracterelor cu Dacia v-a trebui sa vorbiti cu un Admin sau Void in joc - pot si ei sa faca asta
bafta - ne vedem maine
Sus In jos
Zyraxes
Zyraxes

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeDum Noi 23, 2008 9:12 pm

la mine reputatiile sunt neskimbate pe toate caracterele
Sus In jos
LOT
LOT

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitimeDum Noi 23, 2008 9:24 pm

hmm ,
timpul a fost scurt - trebuia sa plec la munca si nu am putut lua legatura cu cei care
se aflau online cu caractere Dacia , cand s-a schimbat reputatia
Ludi ,Vezi , Criss - sa-i intreb si pe ei daca au primit reputatia schimbata
poate a facut deocamdata doar celor care se aflau online in momentul ala
daca nu trebuie luata legatura cu un admin sau void
Strail a spus ca si ei pot schimba rep fara nici o broblema
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: REPUTATIA CLANULUI   REPUTATIA CLANULUI - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos

REPUTATIA CLANULUI
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Regulile clanului
» In atentia membrilor clanului [Dacia] !!!
» Update la Regulile Clanului -[Dacia]
» Regulile clanului/Clan Rules
» Diplomatia Clanului Dacia / Dacia Clan Diplomacy

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Dacia Clan :: Clanul Dacia - 2008 :: Arhiva 2008-
Mergi direct la: