Dacia Clan
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Dacia Clan

Dacia Clan Forum
 
AcasaPortalGalerieCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 as dori sa fac parte din clanul Dacia

In jos 
+4
LOT
Duras
Draco
mstar
8 participanți
AutorMesaj
mstar




Numarul mesajelor : 3
Data de inscriere : 24/10/2008

as dori sa fac parte din clanul Dacia Empty
MesajSubiect: as dori sa fac parte din clanul Dacia   as dori sa fac parte din clanul Dacia Icon_minitimeVin Oct 24, 2008 10:21 pm

Salut la toata lumea in primul rand , in al doilea nu am gasit locul ideal unde sa postez dar v-as ruga sa nu ma da-ti deoparte ptr asta.
Asa cum scrie in titlu mi-as dori sa fac parte din clanul vostru, am citit regulile indeajuns incat sa le respect si adaug ca am ami jucat pe Void aporximativ cu 2 ani in urma ,stiu ca s-au schimbat multe de atunci si o sa incerc sa ma adaptez cat pot de bine
Despre mine: am 24 de ani lucrez ca tehnician it ..ma rog nu prea important dar ca sa stitit toti sa nu ziceti de unde ai aparut frate Razz
Si in final nush ce sa zic sper sa ma acceptati ptr si mie imi palce jocul asta si am din ocazia sa il redescopar pe void fiindca am inteles ca au bagat multe chestii..mentionez ca m-am lasat fiindca pe atunci nu se anunta nici un update si stiam tot sistemul pe dinafara si toate navele dar am vazut cau bagat unele noi Smile ..sper sa ma recrutati

PS:Va multumesc enorm si va doresc multa distractie in continuare ..astept un raspuns bounce
Sus In jos
Draco

Draco


Numarul mesajelor : 186
Localizare : Arad
Data de inscriere : 08/02/2008

as dori sa fac parte din clanul Dacia Empty
MesajSubiect: Re: as dori sa fac parte din clanul Dacia   as dori sa fac parte din clanul Dacia Icon_minitimeVin Oct 24, 2008 10:31 pm

Esti bine venit in clan
Sa respecti regulile clanului care este cel mai important lucru afro
Sus In jos
http://www.promedia-electronics.ro
Duras

Duras


Numarul mesajelor : 319